UŽIVATEL
registrace
zapomenuté heslo
ANKETA
Čeho chcete více? Hudebních novinek
Videoklipů zdarma
Klubů
Akcí a párty
Hudebních skupin
celkem 5719 hlasů

Akce a párty - Webinář: Jak úspěšně kandidovat v komunálních volbách 2026


Středa
21.1
2025

Webinář: Jak úspěšně kandidovat v komunálních volbách 2026

Datum akce: 21.1.2025
Začátek akce: 21.1.2025
Místo konání: Online
Cena: 1 900 Kč
Popis akce
Tříhodinový webinář zkušeného politického marketéra Svatopluka Bartíka:JAK ÚSPĚŠNĚ KANDIDOVAT V KOMUNÁLNÍCH VOLBÁCH 2026Kdo se chystá kandidovat v roce 2026 do městského či obecního zastupitelstva, má nejvyšší čas začít promýšlet strategii, budovat síť příznivců a dostávat se do povědomí spoluobčanů. Ukážu vám, jak na to – čistě prakticky s orientací na váš co nejlepší volební výsledek.Co se naučíte:jak formulovat svoje vize a cíle do volebního programu a servírovat je spoluobčanůmjak připravit a provést úspěšnou volební kampaň jak se profilovat v místních médiíchjak začít s kampaní už teď, abyste ji nemuseli vést jen pár týdnů před volbami a získali náskokjaké nástroje pro akvizici voličů fungují a jak je pořídit co nejlevněji nebo zdarmajak sestavit dobrou kandidátkujak registrovat kandidátku nezávislých kandidátů nebo politické strany či hnutí Které problematiky proberem:základy politického marketingu - Sequelovo desaterozáklady lokálního public relationszákon o volbách do zastupitelstev obcíÚčastník kurzu obdrží zdarma skripta shrnující vše podstatné z kurzu. Navíc má každý absolvent u mne zdarma jednu hodinu konzultace zdarma, kterou lze čerpat i nadvakrát e-mailem či telefonicky, přes Skype či Zoom, případně i na osobní schůzce (naplánované po předchozí domluvě v Praze či v Brně). Tříhodinový blok je rozdělen na dva bloky s cca desetiminutovou přestávkou. V první části se věnuji spíše právním a organizačním záležitostem podání a sestavení kandidátky a vlastního programu. V druhé části se zaměřujeme už jen na samotnou kampaň, její hlavní zásady, hlouběji rozvedeme několik stručně zmíněných teorií a řešíme hlavně praktickou podobu kampaně. Kurz je vhodný pro kandidáty jak v malých obcích, tak velkých aglomerací, zmiňuji širší škálu nástrojů vhodných pro všechny typy kandidátek (stranické, nezávislé). Po škončení školení mívám většinou pár desítek minut čas ještě pokračovat diskuzí s frekventanty na otázky, které je zajímají. Hlavní účely mého školení jsou:nutné minimum právních a organizačních informacípředání klíčových principů, jak funguje voličské rozhodování dlouho i těsně před volbami – stručně teoreticky, ale vysvětleno velmi praktickyposkytnutí konkrétních rad, jak na samotnou kampaň a přímou i mediální komunikaciinspirovat, nadchnout a nastartovat účastníky školení pro vlastní kampaň a jejich správnou "bojovou" náladu :-)Abychom během webináře měli dostatek prostoru pro zodpovězení vašich dotazů, jeho kapacita je maximálně 12 účastníků. - - - Lektor SVATOPLUK BARTÍKOd roku 2000 jsem vedl více než desítku volebních kampaní do senátu, komunálních i krajských voleb (4Koalice, Strana zelených, nezávislí kandidáti za SZ, TOP09 a KDU) a dalších veřejných kampaní (kampaň k brněnskému referendu v r. 2004) či public affairs iniciativ (např. spolek Telefonující.cz, úspěšná kampaň za regulaci hazardu, která vyvrcholila přijetím nového zákona o regulaci hazardu v roce 2016).Jako tvůrce strategií kampaní jsem v roce 2014 a poté opět v roce 2018 a 2022 úspěšně přivedl například do křesla starostky Šlapanic u Brna Michaelu Trněnou (naposledy 9 mandátů z 17 pro SNK Čisté Šlapanice) a na Slovensku v Nitře v letech 2018 a 2002 do křesla primátora Marka Hattase (2x vítězství v přímé volbě). U dalších volebních kampaní jsem poskytoval strategické poradenství, příp. koučink klíčových kandidátů.V roce 2020 jsem pracoval jako strategický poradce na kampani hnutí Starostové a nezávislí v Ústeckém kraji a pro Piráty v Jihomoravském kraji.V roce 2006 a posléze i v roce 2014 jsem také osobně úspěšně kandidoval do zastupitelstva Městské části Brno-střed. Do zvolení do funkce radního MČ Brno-střed jsem působil jako mediální poradce se specializací na strategie komunikace, krizovou komunikaci a politický marketing. Od roku 2018 se opět věnuji politickému marketingu a komunikaci a public affairs.Od roku 2001 toto školení absolvovalo již přes 600 účastníků.Profesní CV lektora: www.linkedin.com/in/svatoplukbartik.
Leták